logo champion motors
Logo Ami Karasso

לרגל השקת המותג בישראל, מכונית המרוץ החשמלית של CUPRA למרוצי Touring נוחתת בישראל:

CUPRA e-Racer בישראל – 100% חשמל וספורט קיצוני עם 680 כוחות סוס ו- 3.2 שניות מ-0 ל- 100 קמ"ש!

לרגל השקת המותג בישראל, מכונית המרוץ החשמלית של CUPRA למרוצי Touring נוחתת בישראל:

CUPRA e-Racer בישראל – 100% חשמל וספורט קיצוני עם 680 כוחות סוס ו- 3.2 שניות מ-0 ל- 100 קמ"ש!

תל אביב, ‏יום שני 15 מרץ 2021

צ'מפיון מוטורס, משיקה בימים אלו את מותג CUPRA בישראל עם הפתעה ייחודית לחובבי נהיגה דינמית וספורט מוטורי. לרגל השקת המותג בארץ, נחתה בישראל גרסת הקצה הספורטיבית החשמלית של המותג, ה-CUPRA e-Racer. ה-e-Racer של קופרה הוא רכב הספורט Touring הראשון בעולם המציע הנעה חשמלית מלאה ואפס פליטת מזהמים מהאגזוז. הרכב, המבוסס על הקופרה לאון, פותח במיוחד ע"י מהנדסי CUPRA עבור השתתפות בעונה הראשונה של ליגת מרוצי ה- Touring החשמליים באירופה, ה- Pure ETCR.

ה- e-Racerבעל יחידת הנעה חשמלית הכוללת ארבעה מנועים חשמליים בהספק קבוע של 408 כ"ס והספק שיא של עד 680 כ"ס. הכוח מגיע ממארז סוללה מקורר נוזל הכולל יותר מ- 6000 תאי סוללה בהספק של 65kWh ובמשקל של 500 ק"ג. ארבעת המנועים מעבירים את הכוח לגלגלים האחוריים ומעיפים את הקופרה e-Racer מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד! ל-200 קמ"ש ב-8.2 שניות ומהירות מרבית של 270 קמ"ש.

ה- e-Racerבנוי על בסיס הפלטפורמה של הקופרה לאון, עם חיזוקי שלדה לאורך כל המרכב, כאשר תא הנוסעים הנו ככלוב התהפכות. המתלים הקדמיים נותרו ללא שינויים מהותיים מהקופרה לאון TCR אך המתלים האחוריים הרב חיבוריים פינו את מקומם לטובת מתלי עצמות עצה כפולות כדי לפנות מקום לאחסון הסוללות. חלוקת המשקל בין הסרנים הינה 40:60 לטובת הסרן האחורי.

ה- CUPRA e-Racer נבנה תוך שמירה על איזון בין שפת העיצוב של CUPRA לצרכי האווירודינמיקה. כך לדוגמא השבכה של מכסה המנוע הפכה לסגורה, כשגם קשתות הגלגלים עוצבו מחדש, כמו גם רצפת הרכב, במטרה להקטין עד למינימום את התנגדות האוויר. מאותה סיבה מתכנני ה- e-Racer ויתרו על מראות הרכב המסורתיות לטובת שימוש בטכנולוגיית מצלמות המציגות בתוך הרכב את הנעשה מבחוץ.

ה- CUPRA e-Racer יוצב לתצוגת ראווה במתחם הספורט של Cupra Garage באולם "Cupra Six Floor" במגדל צ'מפיון.

*כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב. הרכב אינו משווק או נמכר בישראל.

בברכה,

עמי קרסו, 

דובר צ'מפיון מוטורס

לפרטים נוספים: 

אורלי אדר סאריזדה

תל אביב, ‏יום שני 15 מרץ 2021

צ'מפיון מוטורס, משיקה בימים אלו את מותג CUPRA בישראל עם הפתעה ייחודית לחובבי נהיגה דינמית וספורט מוטורי. לרגל השקת המותג בארץ, נחתה בישראל גרסת הקצה הספורטיבית החשמלית של המותג, ה-CUPRA e-Racer. ה-e-Racer של קופרה הוא רכב הספורט Touring הראשון בעולם המציע הנעה חשמלית מלאה ואפס פליטת מזהמים מהאגזוז. הרכב, המבוסס על הקופרה לאון, פותח במיוחד ע"י מהנדסי CUPRA עבור השתתפות בעונה הראשונה של ליגת מרוצי ה- Touring החשמליים באירופה, ה- Pure ETCR.

ה- e-Racerבעל יחידת הנעה חשמלית הכוללת ארבעה מנועים חשמליים בהספק קבוע של 408 כ"ס והספק שיא של עד 680 כ"ס. הכוח מגיע ממארז סוללה מקורר נוזל הכולל יותר מ- 6000 תאי סוללה בהספק של 65kWh ובמשקל של 500 ק"ג. ארבעת המנועים מעבירים את הכוח לגלגלים האחוריים ומעיפים את הקופרה e-Racer מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד! ל-200 קמ"ש ב-8.2 שניות ומהירות מרבית של 270 קמ"ש.

ה- e-Racerבנוי על בסיס הפלטפורמה של הקופרה לאון, עם חיזוקי שלדה לאורך כל המרכב, כאשר תא הנוסעים הנו ככלוב התהפכות. המתלים הקדמיים נותרו ללא שינויים מהותיים מהקופרה לאון TCR אך המתלים האחוריים הרב חיבוריים פינו את מקומם לטובת מתלי עצמות עצה כפולות כדי לפנות מקום לאחסון הסוללות. חלוקת המשקל בין הסרנים הינה 40:60 לטובת הסרן האחורי.

ה- CUPRA e-Racer נבנה תוך שמירה על איזון בין שפת העיצוב של CUPRA לצרכי האווירודינמיקה. כך לדוגמא השבכה של מכסה המנוע הפכה לסגורה, כשגם קשתות הגלגלים עוצבו מחדש, כמו גם רצפת הרכב, במטרה להקטין עד למינימום את התנגדות האוויר. מאותה סיבה מתכנני ה- e-Racer ויתרו על מראות הרכב המסורתיות לטובת שימוש בטכנולוגיית מצלמות המציגות בתוך הרכב את הנעשה מבחוץ.

ה- CUPRA e-Racer יוצב לתצוגת ראווה במתחם הספורט של Cupra Garage באולם "Cupra Six Floor" במגדל צ'מפיון.

*כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב. הרכב אינו משווק או נמכר בישראל.

בברכה,

עמי קרסו, 

דובר צ'מפיון מוטורס

לפרטים נוספים: 

אורלי אדר סאריזדה

גלרית תמונות יצרן

התמונות מאושרות להורדה על ידי התקשורת. בעת שימוש יש לתת קרדיט: באדיבות היצרן

דילוג לתוכן